دوباره تنهایی


ایـــــــــنجآ دنـــــــــــیآی مــــــــــنه

 

چی شد که سیگاری شدی ؟

یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم...

چی شد که ترک کردی؟

یه شب بارون میومد… دیگه تنها نبودم...

چی شد الکلی شدی و سیگار رو دوباره شروع کردی؟

یه شب بارون میومد… دوباره تنها شدم...

چی شد آوردنت اینجا، بستریت کردن؟

یه شب بارون میومد...خیلی تنها بودم...تو خیابون دیدمش…

اون تنـــــــها نبـــــــود.......


نظرات شما عزیزان:

asma
ساعت14:23---14 ارديبهشت 1392
سلام . خوبی؟؟؟
واقعا این مطلبت قشنگ بود خوشم اومد. ممنون از اینکه در ضمن به من سر میزنی. در ضمن لینکت کردم اگه دوس داشتی لینکم کن.


Nadiya
ساعت15:21---13 ارديبهشت 1392

چون قشنگ بود برات گذاشتم.
ناراحت نیستم عزیز.


Nadiya
ساعت13:16---12 ارديبهشت 1392
پاسخ:متنت خیلی قشنگ بود! حالا چرا ناراحتی عزیزم؟ به من بگو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†?a'§ : تنهایی,
چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392 21:37 |- ! ĄŘⱡ@Ҋ ! -|

?-†?êmê§